Regulamin
19 października 2021 2021-10-19 12:35Regulamin
REGULAMIN PLATFORMY SZKOLENIOWEJ NATALIA RYBARCZYK
Regulamin określa zasady korzystania, w tym dokonywania
zakupów, z platformy szkoleniowej (e-learningowej) dostępnej pod adresem www.nataliarybarczyk.pl Platforma
Szkoleniowa”).
1. DEFINICJE Dla przejrzystości dokumentu, poniżej
zdefiniowane zostały najczęściej pojawiające się w nim pojęcia:
1.1. Newsletter – usługa świadczona drogą elektroniczną
przez Sprzedawcę na rzecz Klienta polegająca na przesyłaniu wiadomości pocztą
elektroniczną zawierających informacje o bezpłatnych materiałach edukacyjnych,
szkoleniach i wydarzeniach, jak również inne informacje związane z
działalnością Sprzedawcy;
1.2. Konto Klienta – indywidualne konto, które Klient może
utworzyć dla siebie w ramach Platformy Szkoleniowej;
1.3. Klient – Konsument i Przedsiębiorca, który korzysta ze
Strony Internetowej, w tym tworzy Konto Klienta, składa Zamówienie i zawiera
Umowę o dostarczanie treści cyfrowych;
1.4. Konsument – osoba fizyczna, która składa Zamówienie i
zawiera Umowę o dostarczanie treści cyfrowych w celach, które nie są związane
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
1.5. Polityka Prywatności – Polityka Prywatności Platformy
Szkoleniowej, dostępna pod adresem: https://nataliarybarczyk.pl/polityka-prywatnosci-3/;
1.6. Produkty –
treści cyfrowe oferowane w ramach Platformy Szkoleniowej, które stanowią
przedmiot Umowy o dostarczanie treści cyfrowych;
1.7. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub
jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje
zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą;
1.8. Regulamin – niniejszy Regulamin Platformy Szkoleniowej
1.9. Platforma Szkoleniowa – internetowa platforma szkoleniowa
(e-learningowa), dostępna w wyniku zawarcia Umowy jaka jest zakup szkolenia;
1.10. Sprzedawca HSL Natalia Rybarczyk, jednoosobowa
działalność gospodarcza z siedzibą w Poznaniu (61-461) przy ul.
Czechosłowackiej 32/9 REGON: 361360687, NIP: 9231641465.
1.11. Strona Internetowa – witryna internetowa dostępna pod
adresem www.nataliarybarczyk.pl;
1.12. Umowa o dostarczanie treści cyfrowych, Umowa – umowa o
dostarczenie Produktu (treści cyfrowej) zawierana albo zawarta między Klientem
a Sprzedawcą za pośrednictwem Strony Internetowej, na podstawie której
Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Klientowi Produktu, a Klient do
zapłacenia Sprzedawcy ceny;
1.13. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną –
ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
1.14. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta dotyczące
zawarcia Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które Klient składa na witrynie
internetowej („koszyk”)lub („Strona Zamówienia”), na którą zostaje on
przekierowany ze Strony Internetowej.
2. WYMOGI TECHNICZNE
2.1. Korzystanie z Platformy Szkoleniowej wymaga spełnienia
następujących wymogów technicznych: 2.1.1. komputer lub smartfon wyposażony w
najnowszą wersję przeglądarki Google Chrome, Apple Safari, Mozilla Firefox lub
Microsoft Edge, z dostępem do Internetu, włączoną obsługą plików cookies oraz
JavaScript oraz pozwalający na odtwarzanie obrazu wideo i dźwięku.
2.1.2. aktywny adres e-mail;
3. OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE STRONY INTERNETOWEJ ORAZ
PLATFORMY SZKOLENIOWEJ 3.1. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa
w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
3.2. Regulamin określa zasady korzystania ze Strony
Internetowej oraz Platformy Szkoleniowej, w szczególności:
3.2.1. warunki składania i modyfikowania Zamówienia,
zakładania i prowadzenia Konta Klienta, uprawnienia i obowiązki Klienta oraz
Sprzedawcy;
3.2.2. zasady świadczenia przez Sprzedawcę drogą
elektroniczną usługi kontaktu przez formularz elektroniczny;
3.2.3. zasady świadczenia przez Sprzedawcę drogą
elektroniczną usługi Newslettera;
3.3. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część Umowy o
dostarczenie treści cyfrowej zawartej z Klientem.
3.4. Przeglądanie oferowanych Produktów lub kontakt ze
Sprzedawcą z wykorzystaniem formularza kontaktowego nie wymaga posiadania Konta
Klienta.
3.5. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o
charakterze bezprawnym oraz korzystania z Platformy Szkoleniowej w sposób
zakłócający jego funkcjonowanie lub uciążliwy dla Sprzedawcy oraz innych
Klientów.
3.6. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w
witrynie www.nataliarybarczyk.pl,
mogą z niego sporządzić wydruk.
3.7. Informacje o Produktach podane na Stronie Internetowej
nie stanowią oferty, w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
3.8. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Sprzedawca
zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem
Platformy Szkoleniowej do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku
potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.
4. KONTO KLIENTA
4.1. W następstwie uiszczenia wynagrodzenia określonego w
Zamówieniu Klient uzyskuje dostęp do Produktu w ramach Konta Klienta na
Platformie Szkoleniowej.
4.2. Sprzedawca informuje Klienta o udzieleniu dostępu do
Konta Klienta oraz udostępnia mu dane potrzebne do logowania w wiadomości email
przesłanej na adres mailowy podany przy składaniu Zamówienia.
4.3. Dostęp do Konta Klienta możliwy jest poprzez
zalogowanie się na Platformie z podaniem danych do logowania udostępnionych
Klientowi.
5. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ I ZAWARCIE UMOWY
5.1. Klient rozpoczyna składanie Zamówienia poprzez wybranie
Produktów dostępnych w ofercie Platformy Szkoleniowej na Stronie Internetowej.
5.2. W celu złożenia Zamówienia należy wejść na Stronę
Internetową i dokonać wyboru Produktów podejmując kolejne czynności techniczne
w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na
Stronie Internetowej oraz Stronie Zamówienia.
5.3. Klient w celu złożenia Zamówienia jest zobowiązany:
5.3.1. zaakceptować Regulamin oraz Politykę Prywatności,
5.3.2. uzupełnić formularz Zamówienia o niezbędne dane,
takie jak dane teleadresowe Klienta oraz/lub dane do faktury. W tym celu należy
kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi
na Stronie Zamówienia,
5.3.3. wybrać opcje płatności,
5.3.4. potwierdzić Zamówienie poprzez przycisk służący do
realizacji zamówienia „kupuje i płacę”
5.4. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia
przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia – Klientowi wyświetlane są
informacje o szczegółach składanego Zamówienia.
5.5. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia
przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia – Klient ma możliwość
modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranych Produktów. W tym celu należy
kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi
na Stronie Zamówienia.
5.6. Składając Zamówienie, Klient składa Sprzedawcy ofertę
zawarcia Umowy o dostarczanie treści cyfrowych wybranych przez niego Produktów,
na warunkach wskazanych przez niego w Zamówieniu. Zawarcie Umowy o dostarczanie
treści cyfrowych następuje poprzez przyjęcie tej oferty przez Sprzedawcę w
momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia warunków Zamówienia, wysyłanych
w wiadomości elektronicznej przez Sprzedawcę na adres e-mail podany przez
Klienta w Zamówieniu.
5.7. Treści zawartej Umowy o dostarczanie treści cyfrowych
udostępniania jest Klientowi do zapoznania się i pobrania w formacie pdf w
trakcie składania Zamówienia na Stronie Zamówienia.
6. FORMULARZ KONTAKTOWY I NEWSLETTER
6.1. Sprzedawca udostępnia na Stronie Internetowej usługę
formularza elektronicznego umożliwiającego dobrowolne pozostawienie przez
Klienta lub potencjalnego Klienta swoich danych kontaktowych („Formularz
Kontaktowy”) i przesłanie ich zgodnie z podanymi komunikatami podanymi do Sprzedawcy,
który wykorzysta je do nawiązania kontaktu telefonicznego.
6.2. Skorzystanie z usługa Newslettera wymaga podania adresu
email przez potencjalnego Klienta oraz wyrażenia przez niego zgody na
otrzymywanie Newslettera poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa pod
Formularzem Kontaktowym bądź pod formularzem Zamówienia. Następnie uzupełniony
w ten sposób formularz powinien zostać przesłany do Sprzedawcy zgodnie z
podanymi komunikatami .
6.3. O terminie wysyłki i treści Newslettera decyduje
Sprzedawca.
6.4. Rezygnacja z otrzymywania Newslettera możliwa jest w
każdej chwili poprzez kliknięcie w link dezaktywujący znajdujący się w
wiadomości e-mail zawierającej Newsletter.
7. PŁATNOŚĆ
7.1. Sklep oferuje następujące metody płatności z tytułu
Umowy o dostarczenie treści cyfrowych: – płatność elektroniczna za
pośrednictwem PayU (przelew elektroniczny lub BLIK).
7.2. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych
7.3. Sprzedawca wystawia fakturę na żądanie Klienta będącego Przedsiębiorcą.
Zawarcie Umowy o dostarczanie treści cyfrowych na rzecz Klientów, którzy są
Konsumentami jest dokumentowane za pomocą paragonów. Faktury i paragony
Sprzedawca doręcza elektronicznie po potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia w
terminie 7 dni od dnia złożenia Zamówienia.
7.4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za prawidłową
obsługę płatności przez operatorów płatności.
8. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
8.1. Termin na odstąpienie od Umowy wynosi 14 dni od dnia
jej zawarcia. W przypadku wyrażenia przez Klienta zgody na rozpoczęcie
spełniania świadczenia przez Sprzedawcę, o której mowa w art. 38 pkt. 13 ustawy
o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia nie przysługuje, z zastrzeżeniem
postanowień par. 9 (rękojmia) oraz par. 10 (gwarancja).
8.2. Rozpoczęcie spełnienia świadczenia, tj. dostarczenie
treści cyfrowych (Produktów), następuje wraz z uzyskaniem przez Klienta dostępu
do Produktu za pośrednictwem Konta Klienta.
9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
9.1. Zasady przetwarzania danych osobowych Klientów przez
Sprzedawcę określa Polityka Prywatności.
9.2. Polityka Prywatności stanowi integralną część
Regulaminu.
10. REKLAMACJE
10.1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Konsumentowi
Produktu bez wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli
Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeżeli Produkt ma wadę
Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy o
dostarczanie treści cyfrowych, lub żądać wymiany Produktu wadliwego na wolny od
wad albo usunięcia wady.
10.2. Odpowiedzialność względem Klienta niebędącego
Konsumentem w tytułu rękojmi za Produkt zostaje wyłączona.
10.3. Konsument ma prawo złożyć reklamację: – za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@nataliarybarczyk.pl, – lub
przy użyciu formularza kontaktowego dostępnego na stronie Platformy
Szkoleniowej pod adresem: www.nataliarybarczyk.pl
10.4. Reklamacja Klienta powinna obejmować:
10.4.1. informacje dotyczące Produktu, w szczególności
rodzaju i daty wystąpienia wady;
10.4.2. określenie żądania dotyczącego sposobu usunięcia
wady (wymiana Produktu na nowy, naprawa Produktu, obniżenie ceny, odstąpienie
od Umowy o dostarczanie treści cyfrowych – o ile wada jest istotna);
10.4.3. podanie danych kontaktowych Klienta składającego
reklamację.
10.5. Sprzedający podejmuje działania w celu zapewnienia
poprawnego działania Produktów oraz Platformy Szkoleniowej i zobowiązuje się
usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
10.6. Klient może powiadomić Sprzedającego o wszelkich
nieprawidłowościach w funkcjonowaniu Platformy Szkoleniowej poprzez formularz
kontaktowy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@nataliarybarczyk.pl
10.7. Reklamacja dotycząca nieprawidłowości związanych z
funkcjonowaniem Platformy Szkoleniowej powinna obejmować: rodzaj oraz datę
wystąpienia nieprawidłowości.
10.8. Sprzedający zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
11. GWARANCJA ZWROTU CENY
11.1. Klient jest uprawniony do odstąpienia od zawartej
Umowy w przeciągu 7 dni od daty zawarcia Umowy (gwarancja zwrotu ceny). W takim
przypadku Sprzedawca zobowiązuje się zwrócić Klientowi zapłaconą cenę
niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od złożenia oświadczenia o
skorzystaniu z prawa gwarancji zwrotu ceny.
11.2. Oświadczenie o odstąpieniu od zawartej Umowy złożone
powinno być w formie wiadomości email wysłanej na adres mailowy Sprzedawcy: biuro@nataliarybarczyk.pl
12. ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY
12.1. W zakresie Umów o dostarczanie treści cyfrowych
zawieranych między Sprzedawcą a Klientami niebędącymi Konsumentami, Sprzedawca
ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w
granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta niebędącego
Konsumentem.
12.2. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi jeżeli wada
fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia uzyskania dostępu
do Produktu.
13. SZCZEGÓLNE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE UMÓW Z KONSUMENTAMI
13.1. W wypadku, gdy Klient będący konsumentem składa
reklamację co do jakości usług oferowanych przez Sprzedawca, a Sprzedawca nie
uzna roszczenia, Klient może wówczas skorzystać z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
13.2. Do pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń należą m.in.:
1) postępowanie przed stałym polubownym sądem konsumenckim
działającym przy Inspekcji Handlowej;
2) wniosek o wszczęcie postępowania mediacyjnego do
wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej;
3) interwencja powiatowego (miejskiego) rzecznika
konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy
ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów
Polskich);
4) rozstrzyganie sporów on-line, za pomocą środków
komunikacji elektronicznej (ang. Online Dispute Resolution) przez podmioty ODR.
Również Komisja Europejska udostępnia platformę do internetowego rozstrzygania
sporów pomiędzy Konsumentami i przedsiębiorcami (platforma ODR). Jest ona
dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
13.3. Szczegółowe informacje dotyczące rozstrzygania sporów
konsumenckich w tym możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych
sposobów rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do
tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych
wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem internetowym: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
13.4. Dla rozpatrywania ewentualnych sporów pomiędzy
Sprzedawcą a Klientem właściwe jest prawo polskie, a sądem właściwym miejscowo
jest sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
13.5. Postanowienia niniejszego Regulaminu dotyczące praw
konsumenta stosuje się odpowiednio do osób fizycznych prowadzących jednoosobową
działalność gospodarczą i zawierających umowę bezpośrednio niezwiązaną z jej
działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona
dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu
wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie
przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
13.6. Sprzedawca zastrzega, że nie jest dopuszczalne, aby
Klient w ramach jednej umowy występował jako osoba fizyczna, dokonująca ze
Sprzedawcą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jego działalnością
gospodarczą lub zawodową oraz jako osoba fizyczna, dokonująca ze Sprzedawcą
czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą
lub zawodową korzystająca tym samym z uprawnień konsumenta. Możliwe jest
jedynie dokonanie osobnych zakupów o charakterze zawodowym oraz
nieposiadających tego charakteru.
14. ZMIANY REGULAMINU
14.1. Sprzedawca może zmienić Regulamin w przypadku:
14.1.1. zmiany przepisów prawa, która wymusza aktualizację
treści Regulaminu;
14.1.2. zmiany funkcjonalności Strony Platformy Szkoleniowej
lub zasad działania Platformy Szkoleniowej, która wpływa na treść Regulaminu.
14.2. Sprzedawca informuje Klientów o zmianach Regulaminu
minimum 14 dni przed wejściem w życie zmian. Klienci, którzy posiadają Konto
Klienta otrzymają informację o planowanych zmianach za pośrednictwem wiadomości
e-mail przesłanej na adres podany w Koncie Klienta. Pozostali Klienci otrzymają
informację o planowanych zmianach po wejściu na Stronę Platformy Szkoleniowej.
14.3. W przypadku braku akceptacji nowej treści Regulaminu
Klient utraci możliwość korzystania z Platformy Szkoleniowej i dostęp z Konta
Klienta z upływem wejścia w życie Regulaminu w nowym brzmieniu. Konto Klienta
zostanie trwale usunięte po upływie 30 dni od dnia wejście w życie Regulaminu w
nowym brzmieniu.
15. KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
15.1. Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest poprzez:
15.1.1. za pomocą poczty e-mail: biuro@natliarybarczyk.pl
15.1.2. Formularz kontaktowy na stronie
www.nataliarybarczyk.pl
16. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
16.1. Regulamin podlega przepisom prawa polskiego.
16.2. Wszelkie spory z Konsumentami powstałe na tle
stosowania, wykonywania lub interpretowania Regulaminu rozstrzygać będą
właściwe sądy powszechne Rzeczypospolitej Polskiej.
16.3. Wszelkie spory z Klientami, którzy nie są Konsumentami
powstałe na tle stosowania, wykonywania lub interpretowania Regulaminu
rozstrzygać będzie sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
16.4. Regulamin obowiązuje od dnia 5 października 2021 roku.